Valikko

Minun valintani: Poista kaikki×
ONKO SINULLA KYSYMYKSIÄ?
Soita meille numeroon 093 158 16 46
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi


×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
×
Mitä nyt tapahtui?
Jotain outoa tapahtui, päivitä sivu ja yritä uudelleen
×
Jippii! Sillä sipuli.
Kengät ovat nyt ostoskorissa. Täältä pääset kassalle.
×
>Hupsistakeikkaa!
Jokin meni mönkään. Kenkiä ei voitu lisätä ostoskoriin. Ehkä joku toinen nappasi viimeisen parin nenäsi edestä.

Toimitokset

TOIMITUKSET

Kuinka pitkä tilauksen toimitusaika on?

Toimitusaikamme on 3-7 arkipäivää

 

Kuinka pystyn seuraamaan tilaukseni toimitusta?

Lähetämme sinulle sähköpostitse ilmoituksen kun tilauksesi on lähetetty keskusvarastoltamme. Pian tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostitse linkin Itellan lähetysseurantaan, jonka kautta pystyt seuraamaan tilauksesi toimitusta.

 

Koska tilaukseni saapuu perille?

Toimitusaikamme on 3-7 arkipäivää

 

Kuinka saan tiedon tilaukseni saapumisesta perille?

Mikäli olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä matkapuhelinnumerosi, lähettää Itella sinulle tekstiviestitse tiedon paketin saapumisesta noudettavaksi. Muussa tapauksessa Itella lähettää paketin saapumisilmoituksen sinulle kirjeitse, ilmoittamaasi osoitteeseen

 

En ole saanut ilmoitusta tilaukseni saapumisesta noudettavaksi. Miksi?

Tämä voi johtua virheellisestä puhelinnumerosta. Itella lähettää sinulle kirjeitse saapumisilmoituksen, mikäli tilausta ei olla noudettu Postista muutaman päivän kuluessa sen saavuttua noudettavaksi.

 

Tilaukseni ei ole saapunut perille. Miten toimin?

Mikäli tilauksesi tekemisestä on kulunut yli 10 arkipäivää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi.

 

Mistä voin noutaa tilaukseni?

Itella lähettää sinulle tekstiviestitse/kirjeitse ilmoituksen paketin saapumisesta noudettavaksi. Tästä saapumisilmoituksesta löydät tarkemmat tiedot tilauksesi noutopisteestä.

 

Kuinka kauan tilaukseni on noudettavissa Postista?

2 viikkoa.

Pystyttekö pitkittämään tilaukseni noutoaikaa?

Valitettavasti emme pysty pitkittämään tilauksen noutoaikaa. Posti säilyttää pakettia 2 viikkoa sen saavuttua noudettavaksi, minkä jälkeen se lähetetään automaattisesti takaisin keskusvarastollemme mikäli pakettia ei ole noudettu.

 

Minulle on toimitettu väärä tuote. Miten toimin?

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi. Ilmoitathan samalla tilausnumerosi ja asiakasnumerosi.

 

Toimitatteko tuotteita ulkomaille?

Yrityksemme toimii seuraavissa maissa. Huomioithan, ettemme valitettavasti pysty ottamaan vastaan toisen maan verkkosivujen kautta tehtyjä tilauksia.

Ruotsi: www.brandos.se

Norja: www.brandos.no

Suomi: www.brandos.fi

Tanska: www.brandos.dk

 

Ahvenanmaan toimitukset

Toimitamme mielelämme kenkiä Ahvenamaalle. Kun haet postista tuotteet joudut valitettavasti maksamaan uudestaan arvolisäveron, mutta kun lähetät meille kuitin maksetusta arvolisäverosta hyvitämme sinulle kyseisen summan. Näin joudut maksamaan veron vain kerran. Voit lähettää kuitin maksetusta verosta meille sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@brandos.fi. Muistathan laittaa mukaan myös tilinumerosi. 

Beställningar till Åland

Vi levererar till Åland och när du hämtar ut  paketet från posten är du tvungen att betala momsen en gång till, men när du skickar kvittot att du betalat momsen vid uthämtning kommer vi att återbetala momsen till dig.

Glöm inte att skicka med ditt kontonummer. 

Med andra ord återbetalar vi momsen till ditt konto mot uppvisande av kvitto. Du kan skicka kvittot av momsen till oss per e-post: asiakaspalvelu@brandos.fi 

Voi harmi!
Hakusanallasi ei valitettavasti löytynyt kenkiä.
Poista kaikki×