×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
×
04.06.2020: Kotitoimitukset jatkuvat normaalisti, 1-4 työpäivää

Yleiset ehdot

Me olemme Brandos osa Footway Group AB: stä, ruotsalaisessa Bolagsverket-yhtiövirastossa rekisteröity yritys, jonka yritystunnus on 556818-4047 ja osoite Box 1292, 164 29 Kista, Ruotsi. Pääkonttorimme sijaitsee Victoria Towerissa Tukholman ulkopuolella. Kun ostat meiltä tai käytät palveluitamme, sovelluksiamme ja verkkosivustoamme, voimassa on Ruotsin laki ja seuraavat ehdot. Ehdot ovat tärkeitä sekä sinulle että meille, sillä ne kuvaavat, mitä odotamme toisiltamme. Ne tarjoavat sinulle myös käyttökelpoista tietoa. Pidämme nämä käyttöehdot päivitettyinä ja muutamme niitä aika ajoin, joten muista katsoa ne läpi ennen kuin teet ostoksia meillä, sillä viimeisin versio on voimassa. Jos tarvitset apua jonkin asian kanssa, voit tietenkin ottaa meihin yhteyttä.

Tilaaminen

Tilataksesi meiltä sinun tulee olla vähintään 16-vuotias ja pätevä käyttämään jotakin hyväksymistämme maksutavoista. Ostos täytyy tehdä sinun nimissäsi. Kun teet tilauksen, tulet saamaan sähköpostiviestin, joka vahvistaa, että olemme vastaanottaneet tilauksesi. Teemme sitten rutiininomaisen katevarauksen valvoaksemme, että maksu on hyväksytty. Tämän jälkeen luodaan tilaus, joka perustuu näihin ehtoihin. Sinulla on mahdollisuus muuttaa tilaustasi lyhyen ajan kuluessa siitä, kun tilaus on tehty. Jos olemme jo pakanneet tilauksesi, se ei ole enää mahdollista. Siinä tapauksessa sinun tulee palauttaa tilauksesi ja tehdä uusi tilaus. Kaikki tilaukset ovat voimassa saatavuudesta riippuen. Mutta älä ole huolissasi: jos tilaukseen liittyen ilmenee ongelma, tulemme ottamaan sinuun yhteyttä. Harvoissa tapauksissa joudumme hylkäämään tai peruuttamaan tilauksen tai sulkemaan tai jäädyttämään tilin (vaikka olemme aiemmin vahvistaneet tilauksesi) – esimerkiksi jos epäilemme, että tilausta tai tiliä koskien on meneillään jotakin epäilyttävää. Jos näin tapahtuu sinulle ja mielestäsi olemme tehneet virheen, pyydämme, ettet hermostu, vaan otat yhteyttä meihin osoitteessa asiakaspalvelu@brandos.fi tai 093 158 16 46. Keskustelemme mielellämme asiasta kanssasi.

Maksaminen

Maksuvaihtoehtomme voivat vaihdella riippuen siitä, missä maassa teet ostoksia. Maksu- tai luottokorttimaksun yhteydessä ostohinta varataan kortilta tilauksen yhteydessä ("varmentaminen"). Todellinen veloitus tapahtuu kortiltasi siinä vaiheessa, kun lähetämme kengät sinulle.

Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa voit maksaa Klarnan avulla. Kun valitset maksutavaksi Klarna Laskun, teet ostoksia turvallisesti ja helposti eikä sinun tarvitse maksaa ennen kuin olet saanut tuotteet kotiin. Maksuaika on 14 päivää siitä lukien, kun olemme lähettäneet kenkäsi, ja voit maksaa osissa jos luot Klarna-tilin. Laskulla maksettavan tilauksen yhteydessä ei veloiteta laskutuslisää. Jos unohdat maksaa, lisätään lakisääteinen muistutusmaksu sekä viivästyskorko maksutavan ehtojen mukaisesti. Oston yhteydessä suoritetaan luoton kelpoisuuden arviointi, mikä tietyissä tapauksissa tarkoittaa luottotietojen tarkistamista. Tässä tapauksessa saat kopion luottotietojen tarkastuksesta postitse (ei Suomessa). Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti ja Klarna käsittelee henkilötietoja tarkoituksenaan tehdä asiakasanalyysejä, tunnistamiseen, luoton hallintaan ja markkinointiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakkuudenhallintatarkoituksessa. Lue lisää osoitteessa www.klarna.fi.

Hinnat ja tuotekuvaukset

Joskus saattaa käydä niin, että ilmoitamme sivustollamme tuotteelle väärän hinnan tai liitämme tuotteeseen väärän tuotekuvauksen. Jos havaitsemme tällaisen virheen tilaamassasi tuotteessa, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian. Lisäksi annamme sinulle mahdollisuuden joko vahvistaa tilauksesi uudelleen (oikeaan hintaan) tai peruuttaa sen. Maksettavat hinnat näkyvät kassalla selkeästi ja ne sisältyvät kokonaissummaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Toimitus

Teemme kaikkemme voidaksemme noudattaa toimitusaikojamme, mutta joskus viivästyksiä saattaa ilmetä. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi kuljetusyrityksestä johtuvat viivästymiset, logistiset ongelmat tai huono sää. Tuotteet toimittaa maksamisen yhteydessä kassalla näkyvä tavarantoimittaja, ja toimitus sisältää mahdolliset palautuskulut. Toimituskulujen määrä saattaa vaihdella, mutta ne ilmoitetaan kassalla ennen maksamista. Pidämme sinut ajan tasalla niin pitkälle kuin mahdollista, minkä lisäksi sinun tulisi pystyä seuraamaan lähetyksesi kulkua lähetystunnuksen avulla. Mikäli et saa toimitusvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi, sillä sähköpostiviestit saattavat joskus ohjautua vahingossa sinne. Voit myös aina ottaa yhteyttä meihin, jos sinulla on ongelmia tai kysyttävää. Jotta voimme tarjota nopean toimituksen, kaikki sivustollamme myynnissä olevat tuotteemme löytyvät heti varastostamme.

Palautukset ja maksun palauttaminen

Haluatko palauttaa tuotteen, jota et halua pitää? Ymmärrämme, toisinaan käy niin, että jokin tuote ei yksinkertaisesti toimi sinulle ja haluat saada rahasi takaisin. Älä ole huolissasi, niin kauan kuin kengät ovat alkuperäiskunnossa, voimme hyväksyä palautuksen alla olevia sääntöjä soveltaen. Jos palautat tuotteen 30 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta, maksamme kengistä takaisin koko summan alkuperäistä maksutapaa käyttäen. Pyrimme maksamaan palautuksen sinulle 14 päivän kuluessa siitä lukien, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Entä sen jälkeen? Emme voi hyväksyä epämieluisten tuotteiden palautusta tämän aikarajan mentyä umpeen. Jos yrität palauttaa tuotteen myöhemmin, lähetämme kengät takaisin sinulle ja pyydämme sinua vastaamaan toimituskustannuksista. Alkuperäiskunto Tietenkin kenkiä voi sovittaa aivan kuten tekisit kaupassa, mutta ole ystävällinen äläkä käytä kenkiä. Jos ne palautetaan meille ja ne ovat vahingoittuneet, käytetyt tai kelpaamattomassa kunnossa, on riskinä, ettei maksua palauteta täysimääräisenä ja joudumme mahdollisesti palauttamaan kengät takaisin sinulle (ja pyytää sinua vastaamaan toimituskuluista). Kaikki kengät tarkastetaan palautuksen yhteydessä Kaikki kengät tulee palauttaa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa (silloin, kun se on mahdollista).

Kohtuullinen käyttö Jos havaitsemme poikkeavaa palauttamiskäyttäytymistä, joka ei vaikuta hyväksyttävältä, esimerkiksi jos epäilemme, että joku todella käyttää ostoksiaan ja sitten palauttaa ne tai tilaa ja palauttaa suuria määriä tuotteita – paljon, paljon enemmän kuin uskollisimmat Brandos-asiakkaamme tilaisivat – meidän täytyy mahdollisesti sulkea tili ja muut siihen liittyvät tilit. Jos näin tapahtuu sinulle ja mielestäsi olemme tehneet virheen, pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä, jotta voimme keskustella tilanteesta kanssasi.

Peruuttamisoikeus Laki antaa sinulle 14 päivän peruutusoikeuden. Sinun ei tarvitse ilmoittaa syytä, mutta jos valitat peruuttamisoikeuden alaista ostoa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin. Palautamme palautuksen 14 päivän kuluessa kengän vastaanottamisesta. Jos palautat kengät 14 päivän kuluttua, sinun ei tarvitse ilmoittaa meille. Saat rahaa kengistä jopa 30 päivän kuluttua ostosta. Muista, että kengän tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan (mahdollisuuksien mukaan). Voit halutessasi käyttää peruuttamislomaketta seuraavasti:

Peruutuslomakkeen malli
Mikäli haluat peruuttaa sopimuksen, täytä lomake ja palauta se osoitteeseen

Vastaanottaja: BrandosMineralgatan 7, 254 64 HelsingborgRuotsisähköposti: asiakaspalvelu@brandos.fi

Minä/me (*) ilmoitamme täten, että minä/me (*) vetäydymme minun/meidän (*) ostosopimuksestamme koskien seuraavia tuotteita(*) / palveluita(*)
Tilattu (päivämäärä) (*) / Vastaanotettu (päivämäärä) (*)
Kuluttajan / kuluttajien nimet:
Osoite kuluttajalle / käyttäjille:

Allekirjoitus/allekirjoitukset (koskee vain paperista lomaketta)
Päivämäärä
(*) Viivaa yli se, joka ei ole voimassa.

Tarjouskoodit

Toisinaan voi käydä niin, että annamme sinulle tarjouskoodeja, jotka voit käyttää saadaksesi valittuja tuotteita alennettuun hintaan. Sinun tulee syöttää koodi kassalla ennen ostoksen loppuun suorittamista. Kullakin tarjouskoodilla on omat ehtonsa, jotka kuvataan, kun saat sen (esim. mitä tuotteita se koskee, voidaanko se käyttää kerran/useita kertoja, milloin se voidaan käyttää jne.) Tarjouskoodeja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Jos saat ainutlaatuisen tarjouskoodin, joka on tarkoitettu henkilökohtaisesti sinulle, pyydämme pitämään sen salaisena ja että et anna kenenkään muun käyttää tai hyötyä siitä. Jos uskomme, että tarjouskoodia on käytetty virheellisellä tavalla (esim. se on myyty tai jaettu muiden kanssa), voimme peruuttaa sen ja/tai jäädyttää tilisi tai jopa sulkea tilisi ilmoittamatta siitä sinulle

Henkilötietosi

Tietosuojakäytäntömme kuvaa tapaamme käyttää sinusta tallentamiamme tietoja. Tarkista ja valitse tietosuoja-asetukset siten, että ymmärrät henkilötietojesi käyttämisen näillä verkkoalustoilla ja olet tyytyväinen käytäntöön. Mitä et saa tehdä... Tiedämme tämän olevan itsestään selvää, mutta siitä huolimatta mainitsemme, että et saa väärinkäyttää tai manipuloida verkkosivustojamme, sovelluksiamme tai muita palvelujamme ("Sivustot") (esimerkiksi virusten tai muun haitallisen teknisen materiaalin palvelimelle siirtäminen tai ylikuormitusten tai vastaavien suorittaminen sivustoillamme) tai häiritä muuten tekniikkaamme tai toimintojamme tai varastaa meidän tai asiakkaidemme tietoja. Mikäli teet jotakin edellä mainituista, se saattaa sekä olla lainvastaista että voi myös estää meitä tarjoamasta parasta mahdollista palvelua uskollisille Brandos-asiakkaillemme. Tästä syystä otamme tämän tyyppiset tapaukset erittäin vakavasti. Brandos ilmoittaa tällaisista rikkomuksista tai toiminnoista (ja välittää kaikki tiedot asianomaisista henkilöistä) asiaankuuluville lainvalvontaviranomaisille. Et saa myöskään... käyttää automatisoituja järjestelmiä tai ohjelmistoja tietojen poimimiseksi sivustoltamme eli toteuttaa niin kutsuttua verkkosivujen haravointia.

Mikäli et ole tyytyväinen tapaamme käsitellä henkilötietojasi, voit ottaa yhteyttä joko paikalliseen tietosuojaviranomaiseen tai Ruotsin Datainspektioneniin sähköpostitse osoitteeseen datainspektionen@datainspektionen.se tai postitse osoitteeseen Box 8114, 104 20 Stockholm, Sverige.

Immateriaalioikeudet, ohjelmistot ja sisältö

Brandos omistaa tai omaa oikeuden käyttää verkkosivustoillaan kaikkia immateriaalioikeuksia, pidättäen oikeudet kaikkiin niistä. Sinulla on oikeus tallentaa, tulostaa ja katsella verkkosivustojemme sisältöä ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöön. Sinulla ei ole oikeutta käyttää mitään verkkosivustojemme osia kaupallisiin tarkoituksiin, ellei sinulla ole meiltä nimenomaista lupaa siihen. Linkittäminen tälle sivustolle: Olet tervetullut linkittämään Brandosin sivustolle, mikäli linkittäminen tapahtuu tavalla, joka ei vahingoita tai tahraa mainettamme. Älä linkitä sivustoomme tavalla, joka antaa ymmärtää linkityksen saaneen Brandosin hyväksynnän tai suosituksen, jos sellaista ei ole.

Haluatko valittaa tai tarvitseeko sinun keskustella kanssamme?

Toisinaan jokin voi mennä pieleen ja haluat ehkä ottaa meihin yhteyttä. Tässä tapauksessa arvostamme, jos otat meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@brandos.fi. Emme lähetä mitään kirjallista vahvistusta viestistäsi, mutta vastaamme näkemyksiisi niin pian kuin mahdollista ja viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos emme onnistu tarjoamaan ratkaisua, johon olet tyytyväinen, voit osoittaa valituksesi EU:n verkkoalustaan kiistansovittelua varten: www.ec.europa.eu/consumers/odr.

Juridiset tiedot

Meillä on oikeus milloin tahansa muuttaa, poistaa tai modifioida tuotteitamme, palveluitamme ja/tai verkkosivustomme valinnaisia osia (sisältäen käyttöehtomme). Ehtomme ovat voimassa ruotsalaisen lainsäädännön mukaisesti. Takuut Kaikkia meiltä ostamiasi tuotteita koskee takuu siitä, että tuote on tai tekee niin kuin kuluttaja voi kohtuudella odottaa sen olevan tai tekevän. Tehdastakuu on lisäksi voimassa tietyille tuotteille.

Oikeuksemme

Jos käytät sisältöä, joka käsittää immateriaalioikeuksia, joita meillä on ja joita teemme saatavilla oleviksi alustassamme, pidätämme kaikki oikeudet sisältöön.

Yhteystiedot

Sähköposti: asiakaspalvelu@brandos.fi
Puhelinnumero: 093 158 16 46
ALV-numero: FI 29661072

Verkkosivuston vastuullinen

Toimitusjohtaja ja verkkosivustosta vastaava henkilö on Daniel Mühlbach.

Tietosuojakäytäntö

Yksityisyytesi suoja

Footway Group AB: stä, yritystunnus 556818-4047, on henkilötietovastuullinen ja vastuullinen suojaamaan henkilötietojasi. Me Footwayllä olemme täysin omistautuneita yksityisyytesi suojaamiselle. Jos sinulla on kysyttävää siitä, kuinka suojaamme yksityisyyttäsi, voit lähettää sähköpostiviestin tietosuojavaltuutetullemme osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi.

Näin käytämme nimeäsi ja yhteystietojasi

Tilausten toimittamiseksi sinulle.
Palveluviestien, kuten esim. toimitustietojen lähettämiseksi.
Uusia tuotteitamme ja palveluitamme koskevien tietojen lähettämiseksi sinulle sähköpostitse, tekstiviestitse tai postitse.
Petosten estämiseksi ja havaitsemiseksi joko sinua tai Brandosia vastaan – ikävä, mutta erittäin tärkeä seikka.
Brandosin mainosten näyttämiseksi sinulle verkossa surffaillessasi.
Uusimpien tuotteiden ja tarjousten näyttämiseksi sinulle. - Ottaaksemme selvää, mistä sinä ja muut asiakkaat pidätte.
Varmistaaksemme tarjoavamme sinulle haluamasi ja saadaksemme etumatkaa kilpailijoihimme.

Sinun ei tietysti tarvitse antaa meille mitään näistä henkilötiedoista, mutta mikäli päätät toimia niin, et voi välttämättä ostaa sivustolta, etkä myöskään saada parasta mahdollista asiakaskokemusta. Mutta valinta on tietysti sinun, ja me kunnioitamme sitä.

Yhteydenottohistoriasi meillä

Käytämme sitä, mitä olet sanonut meille esimerkiksi puhelimitse, sähköpostitse tai sosiaalisessa mediassa seurataksemme sopimustamme sekä tehdäksemme palvelumme sinulle paremmaksi. Tietoa käytetään myös sisäisessä koulutustarkoituksessa voidaksemme jatkaa palvelumme parantamista.

Ostohistoria ja tallennetut tuotteet

Se, mitä olet ostanut ja tallentanut ostoskoriisi, on tärkeää tietoa, jotta voimme myydä, antaa tukea ja käsitellä palautuksia. Jotta voimme jatkuvasti parantaa valikoimaamme, käytämme tietoa ostoista ja palautuksista sisäänostomme yhteydessä.

Tieto siitä, kuinka käytät verkkosivustoamme

Käytämme Brandosin sivustolla vieraillessasi meille antamiasi tietoja, kuten IP-osoitetta ja laitetyyppiä, ostokokemuksesi parantamiseksi, petosten estämiseksi ja havaitsemiseksi joko sinua tai meitä vastaan – ikävä, mutta erittäin tärkeä seikka – sekä täyttääksemme lakisääteiset velvollisuutemme sinua koskevia tietoja käsitellessämme.

Näin jaamme tietoa sinusta

Emme myy koskaan kolmansille osapuolille mitään henkilötietojasi, esimerkkeinä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja luottokorttitietosi. Haluamme ansaita ja säilyttää luottamuksesi, minkä vuoksi ajattelemme edellä mainitun toimintatapamme olevan ehdottoman välttämätön. Tärkeänä osana palvelujemme tarjoamiseksi sinulle jaamme kuitenkin henkilötietojasi seuraavien yritysryhmien kanssa: Konsernin sisäiset yritykset. Liikekumppanimme esimerkiksi maksuratkaisuissa, kuljetuksissa ja varastoinnissa. Palveluntarjoajat, jotka auttavat meitä mm. kehitys-, tuki-, viranomais- ja luottotietotoimissa, joita tarvitsemme lupaamiemme toimien toteuttamiseksi. Voimme toimittaa kolmansille osapuolille asiakkaistamme koostettuja nimettömiä tietoja ja analyysejä. Ennen kuin teemme niin, varmistamme, ettei sinua voida tunnistaa kyseisten tietojen perusteella. Henkilötietojen luovuttaminen mahdollisen liiketoiminnan täydellisen tai osittaisen myynnin yhteydessä tapahtuu myyntihetkellä voimassa olevan henkilötietoja koskevan lainsäädännön mukaisesti.

Markkinointiviestit

Pitääksemme sinut ajan tasalla meistä, tilauksistasi ja auttaaksemme sinua löytämään uusia tuotteita, voimme lähettää sinulle viestejä sähköpostitse ja tekstiviesteinä. Voit milloin tahansa pyytää meitä lopettamaan markkoinointiviestien lähettämisen sinulle. Huomioithan, että koska Brandos koostuu monimutkaisesta useiden eri järjestelmien verkostosta, voi viedä joitakin päiviä ennen kuin järjestelmä on päivitetty, joten voit mahdollisesti saada lisää viestejä meiltä samaan aikaan, kun käsittelemme pyyntöäsi. Markkinointiviestinnän päättäminen ei tarkoita sitä, että lopetamme tukiviestien lähettämisen koskien esimerkiksi tilauksiasi.

Brandosin verkkomainonta

Harjoitamme myös verkkomainontaa pitääksemme sinut ajan tasalla toiminnastamme sekä auttaaksemme sinua näkemään ja löytämään tuotteitamme. Monien muiden yritysten tavoin näytämme sinulle Brandosin mainoksia muilla verkkosivustoilla ja sovelluksissa vieraillessasi. Teemme tämän hyödyntämällä erilaisia digitaalisia markkinointiverkkoja ja mainossivustoja sekä erilaisia mainonnan tekniikoita, joita tietyt sivustot ja sosiaaliset verkostot tarjoavat. Näkemäsi mainokset perustuvat tietoihimme, jotka meillä on joko sinusta tai Brandosin sivuston aiemmasta käytöstäsi (kuten hakuhistoriasi ja lukemasi sisältö Brandosin sivustolla) tai Brandosin mainoksista, joita olet aiemmin napauttanut.

Sinua koskevan tiedon rekisteröinti

Tallennamme tietoa sinusta niin kauan kuin meillä on suostumuksesi tai niin kauan kuin sitä tarvitaan voidaksemme toimittaa tuotteita ja palveluita sinulle. Jos on olemassa kohtuullisia syitä tai jos sitä vaaditaan voidaksemme täyttää juridiset vaatimukset, konfliktien ratkaisemiseksi, petosten ja väärinkäytösten ehkäisemiseksi tai yleisten sääntöjen puolustamiseksi, voimme pitää tiettyjä henkilötietojasi myös sen jälkeen, kun olet peruuttanut suostumuksesi.

Oikeutesi

Sinulla on monia oikeuksia koskien henkilötietojasi, esimerkiksi oikeus saada tietää, mitä tallennamme ja kuinka tietojasi käytetään, oikeus pyytää virheellisten tietojen korjaamista, oikeus pyytää tietojesi poistamista sekä oikeus kääntyä paikallisen tietosuojaviranomaisen puoleen ( EU: kansalliset tietosuojaviranomaiset).

Muutokset siihen, kuinka suojaamme yksityisyyttäsi

Voimme ajoittain muuttaa tämän sivun sisältämiä tietoja henkilötietojesi käsittelyyn liittyen. Mikäli teemme henkilötietojen käsittelyyn liittyviä merkittäviä muutoksia, tiedotamme asiasta Brandosin verkkosivustolla tai hyödyntämällä muita yhteydenottotapoja, kuten sähköpostitse tiedottamista, jotta voit tarkistaa muutokset ennen Brandosin sivuston käytön jatkamista.

Evästeet

Käytämme evästeitä verkkosivustollamme. Erilaisia evästeitä käytetään erilaisista syistä. Tässä kuvataan, millaisia erilaisia evästetyyppejä käytämme ja miksi. Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivustollamme navigoimisen ja toimintojemme käyttämisen, esimerkiksi toiminnon "Lisää ostoskoriin" ja "Tallenna suosikki". Parantaaksemme verkkosivustomme toiminnallisuutta ja ostokokemustasi sallimme, Analyysievästeiden mitata ja analysoida sitä, kuinka asiakkaat käyttävät verkkosivustoa. Kun surffaat tai ostat meiltä, Asiakaspalveluevästeet muistavat valintasi (kuten kielesi tai sijaintisi), jotta voimme tehdä kokemuksestasi niin sujuvan kuin mahdollista ja henkilökohtaisemman Mainosevästeitä käytetään näyttääksemme mainoksia, jotka ovat relevantteja sinulle. Ne rajaavat myös lukumäärän, kuinka monta kertaa tietty mainos näytetään sinulle sekä auttavat meitä mittaamaan mainontamme tehokkuutta ja parantamaan mainontaamme. Kolmannen osapuolen evästeitä käyttävät yhteistyökumppanimme, jotka auttavat tekemään tarjouksistamme kiinnostavampia sinulle. Siksi yhteistyökumppaniemme välikaikaisia evästeitä tallentuu laitteeseesi. Näitä ovat esimerkiksi tieto niistä tuotteista, joita olet katsonut. Tarkoituksena on voida näyttää sinulle tarjouksia, jotka parhaalla mahdollisella tavalla vastaavat mielenkiinnonkohteitasi.

Käyttämällä verkkosivustoamme hyväksyt yllä mainittujen tyyppisten evästeiden tallentamisen laitteeseesi ja sen, että saamme pääsyn niihin, kun vierailet verkkosivustollamme tulevaisuudessa.

Kuinka voin estää evästeiden tallentamisen? Useimpia verkkoselaimia voidaan konfiguroida siten, että voit kokonaan estää evästeiden käytön. Huomioithan, että se voi vaikuttaa käyttäjäkokemukseesi etkä voi ehkä hyötyä tietyistä toiminnoista verkkosivustollamme.

Lisätietoa evästeistä on saatavilla osoitteesta http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm

Ota yhteyttä meihin

Tulemme aina iloisiksi, kun voimme keskustella asiakkaidemme kanssa. Ja siinä tapauksessa, että et ole tyytyväinen johonkin, olemme erityisen iloisia, kun otat suoraan yhteyttä meihin. Toivottavasti voimme auttaa sinua samalla, kun se antaa meille mahdollisuuden tehdä meistä parempia tulevan varalle. asiakaspalvelu@brandos.fi.


14914 osumaa