Valikko

Minun valintani: Poista kaikki×
ONKO SINULLA KYSYMYKSIÄ?
Soita meille numeroon 093 158 16 46
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi


×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
×
Mitä nyt tapahtui?
Jotain outoa tapahtui, päivitä sivu ja yritä uudelleen
×
Jippii! Sillä sipuli.
Kengät ovat nyt ostoskorissa. Täältä pääset kassalle.
×
>Hupsistakeikkaa!
Jokin meni mönkään. Kenkiä ei voitu lisätä ostoskoriin. Ehkä joku toinen nappasi viimeisen parin nenäsi edestä.

Tilaus

TILAUS

Kuinka teen tilauksen?

  • Valitse haluamasi tuote.
  • Valitse koko tuotteen kokovalikosta.
  • Paina kohdasta "Lisää koriin". Valitsemasi tuote siirtyy ’Ostoskoriisi’, joka näkyy sivun oikeassa kulmassa.
  • Paina kohdasta ’Kassalle’ kun haluat nähdä ostoskoriisi valitsemasi tuotteet. Ostoskorissa voit lisätä tai poistaa valitsemiasi tuotteita. Voit lisätä tuotteita muuttamalla tuotteen kappalemäärää ja poistaa tuotteita painamalla kohtaa ’Poista’. Painamalla kengän kuvaa, pääset takaisin kyseisen kengän tuotetietoihin. Mikäli haluat vielä katsella tuotevalikoimaamme ennen lopullisen tilauksen tekoa, voit jättää ostoskorisi auki ja siirtyä katselemaan valikoiman muita tuotteita.
  • Kun olet valmis maksamaan tilauksesi, voit täyttää tietosi kohtaan ’Uusi asiakas’ ja valita haluamasi maksuvaihtoehdon. Mikäli olet jo rekisteröitynyt asiakkaaksemme, tietosi täydentyvät automaattisesti kirjautuessasi sisään asiakastiedoillasi.
  • Kun olet valmis, paina kohtaa "Vahvista tilaus". Tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen tekemästäsi tilauksesta.
  • Valmista!

En saa tehtyä tilausta, miten toimin?

Ongelma tilauksen lähettämisessä voi johtua useasta eri tekijästä. Tavallisin syy tähän ovat tietokoneen evästeet, joita ei ole sallittu tietokoneesi asetuksissa. Se, kuinka evästeet sallitaan, riippuu käyttämästäsi selaimesta. Jos sinulla on mahdollisuus, voit halutessasi yrittää tehdä tilausta käyttäen toista tietokonetta tai toista selainta. Mikäli tämä ei kuitenkaan toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@brandos.fi, niin autamme sinua tilauksen tekemisessä.

Kuinka muutan jo tekemääni tilausta?

Valitettavasti emme yleensä pysty muuttamaan/perumaan jo tehtyjä tilauksia, sillä pyrimme käsittelemään ne heti tilauksen vastaanottuamme toimituksen nopeuttamiseksi. Mikäli et halua pitää tilaustasi, voit halutessasi palauttaa sen veloituksetta BRANDOS.fi -asiakaspalautuksena. Voit myös jättää paketin noutamatta postista jolloin se palautuu automaattisesti meille kahden viikon kuluttua.

Pystynkö jälkikäteen perumaan tekemäni tilauksen?

Valitettavasti emme usein pysty perumaan/muuttamaan jo tehtyjä tilauksia, sillä tilaukset käsitellään mahdollisimman pian tilauksen vastaanotettuamme tilauksen toimituksen nopeuttamiseksi. Mikäli et halua pitää tilaustasi, voit halutessasi palauttaa sen veloituksetta BRANDOS.fi - asiakaspalautuksena.

Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?

Kun tilausta tehtäessäsi painat kohtaa ’Lähetä tilaus’, ilmoitamme sinulle verkkosivulla, että tilauksesi on vastaanotettu. Tämän jälkeen lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen koskien tekemääsi tilausta. Mikäli et olet saanut ilmoitusta tilauksesi vastaanottamisesta, voit yrittää tehdä tilausta uudelleen tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi.

En ole saanut sähköpostitse tilausvahvistusta tai tietoa tilaukseni lähettämisestä toimitukseen. Miksi? Miten minun tulisi toimia?

Mikäli olet saanut ilmoituksen tilauksesi vastaanottamisesta verkkosivuillamme tilauksen tehtyäsi, mutta et ole tästä huolimatta saanut sähköpostitse ilmoitusta asiasta 1-2 päivän sisällä, on lähettämämme sähköpostiviesti mahdollisesti joutunut sähköpostisi roskapostikoriin. Mikäli lähettämäämme viestiä ei löydy sähköpostisi roskapostikorista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman pian sen vastaanotettuamme. Yleensä tuote pakataan ja lähetetään toimitukseen vielä samana päivänä tai viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Tilauksen lähetysaika riippuu tilausajankohdasta: tehdessäsi tilauksen ennen klo 12:00, lähetetään tilaus todennäköisesti vielä saman päivän aikana. Toimitusaikamme on 3-7 arkipäivää. 

Voi harmi!
Hakusanallasi ei valitettavasti löytynyt kenkiä.
Poista kaikki×