Valikko

Minun valintani: Poista kaikki×
ONKO SINULLA KYSYMYKSIÄ?
Soita meille numeroon 093 158 16 46
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi


×
Suosikki on lisätty
Noin, nyt kengät löytyvät suosikeista :)
×
Mitä nyt tapahtui?
Jotain outoa tapahtui, päivitä sivu ja yritä uudelleen
×
Jippii! Sillä sipuli.
Kengät ovat nyt ostoskorissa. Täältä pääset kassalle.
×
>Hupsistakeikkaa!
Jokin meni mönkään. Kenkiä ei voitu lisätä ostoskoriin. Ehkä joku toinen nappasi viimeisen parin nenäsi edestä.

Maksut

MAKSUT

Mitä maksuvaihtoehtoja verkkokaupastanne löytyy?

Verkkokaupassamme voi valita seuraavia maksutapoja:

* Visa/Mastercard

* Klarna-lasku – maksuaika 14 päivää 

* Klarna-tili - osamaksu

Valitset maksutavan kassalla kohdassa kaksi.

Tilaukseni maksu ei onnistu, miksi?

Tilauksen maksun epäonnistuminen voi johtua verkkosivumme tai pankkisi hetkellisestä teknisestä viasta.

Onko turvallista maksaa luottokortilla BRANDOS-verkkokaupassa?

Kyllä. Sinun ei tarvitse huolehtia luottokorttimaksun turvallisuudesta asioidessasi verkkokaupassamme. BRANDOS käyttää turvallisen verkkomaksamisen standardit täyttävää tekniikkaa. 

Pystynkö maksamaan tilaukseni ulkomaisella luottokortilla?

Hyväksymme maksutapana kaikki EU-maissa myönnetyt luottokortit.

 

Miten teen tilauksen Lasku-maksutavalla?

Tilauksen tehtyäsi voit siirtyä Kassalle ja valita tilauksesi maksutavaksi Klarna-laskun.

En pysty valitsemaan laskua tilaukseni maksutavaksi. Miksi?

Mikäli olet valinnut tilauksesi Klarna-laskun, mutta tilauksesi maksua ei hyväksytä, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 09- 425 99 771 tai yrityksen yhteydenottolomakkeen kautta

Miksi minun tulee ilmoittaa henkilötunnukseni valitakseni maksutavaksi Klarna-maksutavan?

Klarna tarvitsee henkilötunnuksesi mm. turvallisuussyistä sekä suorittaakseen luottotarkistuksen. Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä asiaa koskien, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 09- 425 99 771 tai yrityksen yhteydenottolomakkeen kautta

Koska/miten saan laskun tilauksestani?

Mikäli olet valinnut tilauksesi maksutavaksi Klarna-laskun normaalilla 14 päivän maksuajalla, lähettää Klarna sinulle laskun sähköpostitse kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-tilin, saat ensimmäisen osamaksu-laskun tilauksestasi kirjeitse, seuraavan kuun lopussa laskettuna tilauksesta.

Miten maksan Klarna-laskuni?

Mikäli olet valinnut tilauksesi maksutavaksi Klarna-laskun 14 päivän maksuajalla, lähettää Klarna sinulle laskun sähköpostitse kun olemme lähettäneet tilauksesi (toimitukseen). Sähköpostitse lähetetyssä laskussa löydät kaikki maksuun tarvittavat tiedot. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-tilin, lähettää Klarna sinulle kirjeitse osamaksusopimuksen. Klarna lähettää ensimmäisen osamaksulaskun tilauksestasi kirjeitse, tilaustasi seuraavassa kuussa. Mikäli sinulla on muita laskua koskevia kysymyksiä, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 09- 425 99 771 tai yrityksen yhteydenottolomakkeen kautta.

Voinko maksaa tilaukseni osissa?

Kyllä. Tarjoamme osamaksu-mahdollisuden Klarnan kautta. Löydät lisätietoa osamaksu-maksutavastaverkkosivuiltamme.

Milloin tilaukseni lasku tulee maksaa?

Mikäli olet valinnut tilauksesi maksutavaksi Klarna-laskun, on laskun eräpäivä 14 päivää laskettuna siitä kun tilaamasi tuote on lähetetty varastoltamme. Klarna lähettää laskun sähköpostitse tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos olet valinnut tilauksesi maksutavaksi osamaksun (Klarna-tili) lähettää Klarna sinulle kuukausittain laskun kirjeitse, joka erääntyy kuukauden lopussa

Pystynkö muuttamaan tilaukseni eräpäivää?

Kyllä. Pystyt muuttamaan muuttamaan laskusi eräpäivää Klarnan verkkosivujen kautta. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi.

Kenen puoleen voin kääntyä laskua koskevissa kysymyksissä

Laskua koskevissa kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun . Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09- 425 99 771 tai yrityksen yhteydenottolomakkeen kautta.

Mikä on Klarnan asiakaspalvelun puhelinnumero?

Klarnan asiakaspalvelun puhelinnumero on 09- 425 99 771

Mikä on Klarnan tilinumero?

Laskua koskevissa kysymyksissä, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09- 425 99 771 tai yrityksen yhteydenottolomakkeen kautta

Olen hukannut tilaukseni laskun. Miten toimin?

Mikäli olet hukannut tilauksesi Klarna-laskun, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden sähköpostitse. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@brandos.fi. Mikäli olet hukannut Klarnan osamaksulaskun, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09- 425 99 771 tai yrityksen yhteydenottolomakkeen kautta

Mitkä ovat Klarna-laskun maksuehdot?

Löydät Klarna-laskun maksuehdot verkkosivuiltamme.             

Voi harmi!
Hakusanallasi ei valitettavasti löytynyt kenkiä.
Poista kaikki×